دخترانه های من××

عشق هست....................................!!!

دخترانه های من××

عشق هست....................................!!!

ســـلام
به وبلاگـــم خوش اومـــدی
یادت نـــره نظر بدی
چون من چند برابرشـــو تو وبــت میــدم

براتـــون آرزوی موفقیــت میکنــم
حالا بریــن وبمو ببینیــن
*
*
*
*

دوست دارشما (ندااااا)

×
×
×
×


مر30.بای

ازسکوتم بت*رس...!

وقتی که ساک*ت میشوی...

لابد همه ی درد دل هاِیم رابرده ام پیش خـ*دا...

بیشتر که گوش دهِی..

از همه سکوــــتم.. ازهمه بودــــنم..

یک *آه* می شنــــــ*ـــــوی...

وبایـــدبترســــــــــِی***...

از*آه مظلومــــــــ*ــــــی که فریـــادرس*ــــــِی
جز خـدا ندارد...



چـــــــــــــــوب هـــــــاکه مــــیسوزند...

گــــــــــــرمــــــت میکنند...

ولــــــــــِی
.
.
.






.

.

.

پسر ایرونی...

غول بیابونی...

خودت میدونی...

عین میمونی...


شلوارت لیه...

کفشات خاکیه ...

جیبات خالیه...

مغزت تعطیله...



*
*
* ♥•٠· من یک دخترمــــــــــ

نه یڪ مانکن فروشگاه,まるまる のデコメ絵文字

نه یک وسیله برای جلب توجه,まるまる のデコメ絵文字

و نه یک تابــــــــــلو نقاشے天気だよ。晴れ のデコメ絵文字

پیشرفت و بالارفتن را میخواهم اما نه به هر قیمتی=?utf-8?B?55+i5Y2w?= のデコメ絵文字

آزادمــــــــــ اما با تفسیری جدابافته...゜*かわいい/ミニ*゜ のデコメ絵文字゜*かわいい/ミニ*゜ のデコメ絵文字

آزادے من حجاب من است ،リボン のデコメ絵文字




دلم فقط مرگ میخواهد

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۸ ب.ظ

دلم تصادف میخواهد.....

صدای بلندآمبولانس.....

صدای پرستاری که دادمی زنه

کناربروید،کناربروید.....

صورت خونینم را برمیگردانند.....

انگشت روی گردنم میگذارند..... نبضش

ضعیف است..... پس از دقیقه ای.....

نبضش نمیزند..... پارچه بیاورید.....

پارچه ای سفید روی

جسمم میکشند و تماااام...

"ساده بگویم دلم مرگ میخواهد
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۱۹
نــــــــدا... ..

نظرات  (۱)

درست میشه...صبور باش و توکل کن... :)
پاسخ:
مرسی گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی